Reklama

Ponúkame niekoľko možností prezentácie.

PR neobmedzená prezentácia:
1. Neobmedzený počet článkov v priebehu jedného roka. Články sa nikdy nevymažú a zostávajú trvale. Články nie sú obmedzené dĺžkou textu ani množstvom obrázkov. Cena: 600,- €

2. Jeden PR článok s neobmedzenou dĺžkou textu a množstvom obrázkov. Cena: 25,-

V cene je zahrnutá redakčná podpora (ak nemáte vlastné články, naša redakcia vám ich podľa vášho zadania pripraví a zašle ku korektúre. Za nami spísané články si nerobíme nároky na autorské práva a smiete ich využiť aj pre iné médiá).

Bannerová prezentácia:

           1. Banner 1a Fix - ( 640 x 310 ) banner je stabilne zverejnený na úvodnej stránke. Cena za mesiac: 350,-
           2. Banner 1a Rol - ( 640 x 310 ) banner sa náhodne načítava. Cena za mesiac: 250,-
           3. Banner 2b - ( 566 x 100 ) banner sa zobrazuje na úvodnej stránke a vo vybraných kategóriách stabilne. Cena za mesiac: 200,-
           4. Banner 3c - ( 160 x 600 / 300 ) banner sa zobrazuje vo vybraných kategóriách webu. Cena za mesiac: 200,-
           5. Banner 4d - ( 160 x 160 ) banner sa zobrazuje vo vybraných kategóriách webu. Cena za mesiac: 150,-
           6. Banner A - banner podľa vlastnej veľkosti. Cena za mesiac: dohodou

       

Spätný odkaz:

Spätný odkaz v päte webe - Cena za rok: 70,-



Tapeta pozadie webu:

Tapeta (firemné logo + napr. obrázky) Cena za mesiac: 300,-



Ponuka reklamného priestoru pre agentúry:

Ak ste agentúra a zastupujete niekoľko klientov, kontaktujte nás emailom Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovými robotmi. Na jej zobrazenie musíte mať zapnutý JavaScript.


 

REKLAMA
sobota, 21 júl 2018

Pozreli sme sa na zúbok osvedčeným diétam. Náš TIP

Zverejnené v ZDRAVIE a ŽIVOTNÝ ŠTÝL pondelok, 28 január 2013 11:02

Ak chcete do jari schudnúť, môžete si vybrať z týchto diét. Ale pozor, náhlenie sa nevypláca. Pozreli sme sa na zopár overených diét, ktoré vraj „zaručene“ fungujú ...


South Beach

Sľubuje: 3 kg týždenne.

Princíp: Vymyslel ju americký kardiológ Arthur Agatston a patrí do kategórie "low carb" - teda s obmedzením sacharidov. Ale v tejto verzii môžete tie "dobré", ako je napríklad ovocie, jesť dosýta.

Pre koho: Pre tých, ktorí radi varia. Pretože keby ste presne dodržiavala rozpisy, strávite denne dve hodiny v kuchyni.

Funguje to? V prvej fáze jete dva týždne len jedlá s glykemickým indexom do 35, teda potrebné ryby, kurčatá, mäso a trochu zeleniny. Nesmiete chleba, ryžu, cestoviny ani zemiaky alebo ovocie. Ďalšie dva týždne môžete prílohy do GI 50. V tretej fáze smiete občas svoje obľúbené dobroty, ale ideálne by ste mali jesť aj naďalej podľa fázy dve.

Pozor: Úplne zabudnite na sladké, to nie sú "dobré" sacharidy. Ak to dodržíte, funguje.




Nízkotučná

Sľubuje: 3 kg týždenne.

Princíp: Samozrejme, kto to preháňa s tukom, bude tučný. Princíp je teda v tom, že obmedzíte potraviny obsahujúce tuk a nahradíte ich nízkotučnými variantmi.

Pre koho: Pre toho, komu nevadí vzdať sa smotany, mäsa a ďalších "tučnejších" potravín.

Funguje to? Len keď zabudnete na salámu, rezne, maslo, pizzu, tučné syry, sladkosti, kávu so šľahačkou ... Sladkosti síce môžete, ale len nízkotučné. Tiež veľa ovocia a zeleniny.

Dajte si ...

... Miesto čokolády gumové medvedíky

... Miesto salámy šunku

... Miesto kávy so šľahačkou presso

... Miesto torty sušienku

Tipy do kuchyne:

Používajte nízkotučné varianty mliečnych výrobkov i pri varení, napríklad do pudingov a kaší. Nájdite si aj nízkotučný tvaroh. Zabudnite na vyprážanie, len varte v pare, prípadne grilujte. Z masových vývarov sa omastok dobre odstraňuje, keď vychladnú.



Makrobiotická

Sľubuje: 1 kg týždenne.

Princíp: Vychádza z východného učenia a princípu jing-jang: Ako všetko na svete, aj strava by mala byť v rovnováhe. Preto by sme sa mali vyhnúť potravinám, ktoré sú extrémne jingové, ako je cukor alebo alkohol. Rovnako tak extrémne jangovým, ako sú mäso, vajcia alebo soľ. Hodia sa vyvážené jedlá, napríklad nelúpané obilie alebo nelúpaná ryža. Preto by sa mal celý jedálniček aspoň z 60% pozostávať práve z týchto potravín.

Pre koho: Pre tých, ktorí sú schopní dodržiavať naozaj prísnu disciplínu a majú radi v živote pravidlá.

Funguje to? Jedálny lístok sa skladá z obilia, zeleniny a rýb, dovolené je aj tofu a morské riasy. Naopak sa nesmie mäso, pečivo, mliečne výrobky a čokoľvek vyrábaného priemyselne. Zakázané sú akékoľvek "hriechy" vrátane čokolády. Dobré na tejto diéte je, že vám zelenina dodá veľa výživných látok. Ale pretože sa nesmie mäso a mliečne výrobky, hrozí, že budete mať nedostatok živočíšnych bielkovín.

Zvláštne tipy:

Žujte každé sústo minimálne 30x. Vďaka tomu bude jedlo dostatočne roztlačené, až príde do žalúdka. Žuvacie pohyby navyše odovzdávajú mozgu pocit sýtosti, takže toho zjete menej.




Volumetrická: množstevná

Sľubuje: 4 kg za 10 dní.

Princíp: Americká profesorka Barbara Rolls tvrdí, že záleží na množstve, ale opačným spôsobom, než by ste čakali. Jej motto znie: "Viac jesť, a pritom chudnúť". Ide totiž o to, čo jete. Hlavne, aby ste mali pocit, že máte plný tanier.

Pre koho: Pre tých, ktorí nechcú moc premýšľať, ale veľa sa najesť.

Funguje to? Hlavné zložky tejto diéty obsahujú prirodzene veľa vody, treba zelený šalát, papriku alebo pomaranču. V nich nájdete dosť vlákniny, zato žiadny tuk a energiu. Pritom vás dostatočne nasýtia, takže nebudete hladovať. Povolené sú aj zeleninové polievky, ktoré majú veľa tekutiny, ale málo kalórií. Týmito jedlami sa máte napchať tak, že nebudete mať chuť na nič iné. Otázkou je, či ste ochotná vziať si miesto kúsku čokolády tanier zeleninového vývaru.




Kapustová

Sľubuje: 6 kg týždenne.

Princíp: Je sa len polievka, ovocie a zelenina, zato neobmedzene. Až po niekoľkých dňoch si môžete pridať rybu alebo ľahké mäso.

Pre koho: Pre tých, ktorí chcú strašne rýchlo schudnúť, trebárs pred svadbou.

Funguje to? Áno, pretože jete predovšetkým polievku takmer bez kalórií, ktorá zároveň prispieva k odbúravaniu tukov a detoxikácii tela. Telo spotrebováva viac energie, než dostáva, a látková výmena sa naozaj naštartuje.

Ako uvariť polievku?

Nakrájajte na malé kúsky 6 cibuliek, 2 zelené papriky, hlávku bielej kapusty, 5 mrkiev, zväzok petržlenovej vňate, zelerovú vňať, 5 paradajok, soľ a korenie. Varte všetko v 2 litroch vody 10 minút a potom ešte pri stlmenom plameni 30 minút do mäkka.

Vychytávka: Uvarte si polievku dopredu a zmrazte si jednotlivé porcie. Alebo ju noste so sebou v termoske. V reštaurácii si môžete objednať len zeleninový vývar.

Upozornenie: Výsledky uvidíte veľmi rýchlo, ale rozhodne nedržte túto diétu dlhšie ako týždeň!




Glykemická

Sľubuje: 5 kg za 10 dní.

Princíp: Potraviny bohaté na sacharidy s vysokým glykemickým indexom spôsobia, že okamžite vyskočí krvný cukor a tiež inzulín. Preto sa nám prijatý tuk okamžite ukladá do tukových buniek. Také jedlá sú teda na čiernej listine.

Pre koho: Pre tých, ktorým vyhovuje müsli s mliečnymi produktmi a ryby, ale zaobídu sa bez sladkostí a cestovín.

Funguje to? Potraviny s nízkym glykemickým indexom udržia krvný cukor na uzde, na dlho zasýtia a blokujú vlčí hlad. Na rozdiel od nízkotučnej diéty sa veľa dbá na kvalitu prijímaných tukov. Môžete si dovoliť aj malé hriechy, ale jedzte ich veľmi pomaly a sústreďte sa na to. Je dokázané, že tak budete jesť menej a vyhnete sa návalom hladu.

Nízky GI: mrkva, jablká, paradajky, jogurt, mlieko, syr, nelúpaná ryža, ryby, müsli, sklenené rezance, celozrnné cestoviny.

Stredný GI: ananás, banány, med, popcorn, ryža basmati, varené zemiaky, ovocný jogurt, ovsené vločky.

Vysoký GI: čokoláda, bagety, cornflakes, pečené zemiaky, hranolky, melón, limonády, pizza, biele pečivo, lasagne.




Nízkosacharidová

Sľubuje: 2 kg týždenne.

Princíp: Jej vynálezca, doktor Atkins, už v sedemdesiatych rokoch propagoval zásadu jesť čo najmenej sacharidov, zato dostatok tuku a bielkovín. Na množstvo ani kvalitu tuku pritom nebral ohľad. Nesmie sa rozhodne nič sladkého.

Pre koho: Pre mäsožravcov. Ak ste vegetariánka, rovno na to zabudnite, pretože základom jedálnička je mäso ako dodávateľ bielkoviny.

Funguje to? Nebudete jesť žiadne sacharidy, ako je cukor, cestoviny, ryža alebo pečivo, namiesto toho vajcia, mäso a mliečne výrobky. Telo vraj pri ich spracovaní použije veľa energie, takže sa naštartuje spaľovanie tukov. Nemusíte pri tom počítať kalórie. Táto diéta je ale príliš jednostranná a určite ju nemôžete držať dlho.



Dynamická

Sľubuje: 1 - 2 kg týždenne.

Princíp: Využíva heslo "Nejesť menej, ale lepšie". Telo sa musí naučiť, ako využívať kalórie z jedla pre telesnú energiu, a nie pre tukové vankúšiky. Tak ubudnú kilá, ale pribudne elán a dobrá nálada.

Pre koho? Pre milovníkov ďalekovýchodnej kuchyne, pretože väčšina receptov pochádza z tejto oblasti.

Funguje to? Do každého jedla sa musia pridať "dynamické" zložky, ktoré naštartujú látkovú výmenu. Napríklad chilli, korenie, škorica alebo kardamóm, ale aj kofeín a vláknina, pri ktorej trávení sa spotrebuje veľa kalórií. K tomu urýchliť látkovú výmenu pomocou po. Podľa ajurvédy stačia človeku štyri jedlá denne, ale záleží na tom, kedy je jete. Rozmedzie musí byť 3 až 4 hodiny. A nejedzte neskoro večer a v noci.

 

 

Tip: 10 minút pred jedlom zjedzte malú sladkosť. Stúpne vám krvný cukor a budete sa rýchlejšie cítiť nasýtená.




Tak to je niekoľko malých poznatkov k diétam, nezabúdate však, žiadna diéta nebude účinná ak k nej nepridáte cvičenie. Nielen, že kilečká pôjdu rýchlejšie dolu, ale aj získate na svalovej hmote a až potom môžete byť na svoje telo cez leto naozaj pyšná.

Napíšte komentár

  • HaroIdiopsep
    HaroIdiopsep
    štvrtok, 30 november 2017 07:15

    Canada Pharmach Amoxicillian Levitra Quando Prenderlo Actos From India viagra What Does Keflex Do


Hľadáte bezpečné a rýchle pôžičky na akýkoľvek účel? Riešením je Pôžičkomat.sk, overený poskytovateľ rýchlych online pôžičiek.


Hľadáte nové bývanie v Bratislave? Developer Finep ponúka predaj bytov Bratislava za atraktívne ceny.