Reklama

Ponúkame niekoľko možností prezentácie.

PR neobmedzená prezentácia:
1. Neobmedzený počet článkov v priebehu jedného roka. Články sa nikdy nevymažú a zostávajú trvale. Články nie sú obmedzené dĺžkou textu ani množstvom obrázkov. Cena: 600,- €

2. Jeden PR článok s neobmedzenou dĺžkou textu a množstvom obrázkov. Cena: 25,-

V cene je zahrnutá redakčná podpora (ak nemáte vlastné články, naša redakcia vám ich podľa vášho zadania pripraví a zašle ku korektúre. Za nami spísané články si nerobíme nároky na autorské práva a smiete ich využiť aj pre iné médiá).

Bannerová prezentácia:

           1. Banner 1a Fix - ( 640 x 310 ) banner je stabilne zverejnený na úvodnej stránke. Cena za mesiac: 350,-
           2. Banner 1a Rol - ( 640 x 310 ) banner sa náhodne načítava. Cena za mesiac: 250,-
           3. Banner 2b - ( 566 x 100 ) banner sa zobrazuje na úvodnej stránke a vo vybraných kategóriách stabilne. Cena za mesiac: 200,-
           4. Banner 3c - ( 160 x 600 / 300 ) banner sa zobrazuje vo vybraných kategóriách webu. Cena za mesiac: 200,-
           5. Banner 4d - ( 160 x 160 ) banner sa zobrazuje vo vybraných kategóriách webu. Cena za mesiac: 150,-
           6. Banner A - banner podľa vlastnej veľkosti. Cena za mesiac: dohodou

       

Spätný odkaz:

Spätný odkaz v päte webe - Cena za rok: 70,-



Tapeta pozadie webu:

Tapeta (firemné logo + napr. obrázky) Cena za mesiac: 300,-



Ponuka reklamného priestoru pre agentúry:

Ak ste agentúra a zastupujete niekoľko klientov, kontaktujte nás emailom Táto e-mailová adresa je chránená pred spamovými robotmi. Na jej zobrazenie musíte mať zapnutý JavaScript.


 

REKLAMA
štvrtok, 13 december 2018

Rady pre dobré spanie

Zverejnené v RADY NA NEZAPLATENIE utorok, 29 január 2013 17:09

Základný a pritom najdôležitejší spôsob regenerácie, bez ktorého ľudské telo nemôže prirodzene fungovať, je spánok. Počas spánku, ktorým by sme v ideálnom prípade mohli stráviť až tretinu života, vtedy telo zbiera sily na ďalší deň. Jednotlivé orgány majú počas spánku čas na odpočinok a relaxujú, rovnako ako sa uvoľňujú kĺby a svaly. Dopriať si dobré spanie nie je len tak, o jeho kvalitu sa musíme starať. V dnešnej dobe sa často k spánku staviame ako k niečomu, čo musí počkať. Prečo? Pretože toho musíme viac stihnúť alebo zažiť viac zaujímavých vecí ... Pritom odopieranie si spánku otupuje mozog a kazí radosť zo života. Kvalitný spánok a rovnako tak vhodné prostredie, ktoré nám ho umožňuje, sú základom zdravého životného štýlu. Ako sa vyspíme, určujú najmä dva faktory: správne vybavenie spálne a spánková hygiena.


Rady pre dobrý spánok:

Spálňu vyvetrajte a neprekurujte
Správna teplota miestnosti, v ktorej spíte, je veľmi dôležitá. Neprekurujte spálňu a večer pustite dovnútra čerstvý studený vzduch.

Spálňa nie je pracovňa
Využívajte spálňu predovšetkým k odpočinku a spánku. Ak to nie je možné, potom aspoň posteľ zasväťte týmto činnostiam a nepracujte v nej.

Pravidelnosť nadovšetko
Tým nie je myslené len to, že k spánku líhajú každý deň! Dobré je dodržiavať pravidelný rytmus pri ukladaní sa k spánku aj pri vstávaní.

Doprajte si tmu
Blikajúci digitálny budík alebo pouličná lampa pred vaším oknom do spálne sú zaručene rušivé elementy spánku. Svetlám z vonku nedajte šancu závesmi alebo žalúziami.

Urobte si pohodlie
Nepodceňujte kvalitnú posteľ, rošty a matrac. Možno vám tiež vadí ťažká perina alebo príliš vysoký vankúš. Zaobstarajte si spanie, ktoré bude vyhovovať vášmu chrbtu a celému telu.

Pred spaním vynechajte zlozvyky a relaxujte
Ste zvyknutí na večernú kávu, cigaretu alebo pohár vína? Tiež tu môžu prameniť vaše problémy so zaspávaním. Kofeín a nikotín sú stimulanty, ktoré telo povzbudia. Zlozvyky preto niekoľko hodín pred spaním vynechajte. Pustite si príjemnú hudbu, natiahnite sa, premýšľajte a hovorte o príjemných veciach.

Večerajte zľahka
Najedzte sa naposledy asi dve hodiny pred spaním. Nepreháňajte to s veľkosťou porcie a nedávajte si pár hodín pred spaním ani ťažké, vyprážané, mastné a korenené jedlá.

Ráno si dajte rozcvičku
Možno máte ráno iné starosti ako cvičiť pri otvorenom okne a nedostatok pohybu potom dobiehame večer. Tým však vysielate svojmu telu zlé signály. Rozpumpované srdce a okysličená krv môžu viesť k problémom so zaspávaním. Presuňte náročnejšie cvičenia na ráno alebo popoludnie a večer sa radšej upokojte prechádzkou.

A viete tiež, že:

Vedci dokázali, že spánok je potrebný na ukladanie informácií a pamätania si naučenej látky. Spánok má tiež veľký vplyv na metabolizmus. Ľudia, čo dobre spia, väčšinou nemajú problémy s nadváhou, vysokou hladinou cholesterolu, tlakom a cukrovkou.
Odborníci tiež zistili, že pre naše zdravie je dôležitá dĺžka spánku. Ľudia, ktorí spia menej ako sedem hodín denne, majú podľa nich väčšiu pravdepodobnosť prechladnutia.


Tak pekné sny priatelia.

 

 


 

Napíšte komentár

  • Alfreddax
    Alfreddax
    pondelok, 11 september 2017 00:26

    wh0cd4241909 price of cymbalta

  • JohnCeary
    JohnCeary
    streda, 06 september 2017 02:39

    loans online bad credit

  • Aaronwem
    Aaronwem
    piatok, 25 august 2017 11:52

    wh0cd625130 Nexium Online Generic Celebrex

  • Alfreddax
    Alfreddax
    utorok, 25 júl 2017 11:39

    wh0cd682363 lipitor advair buy acyclovir

  • Charlesabamb
    Charlesabamb
    štvrtok, 02 marec 2017 16:57

    wh0cd882232 buy ciprofloraxin online prozac website plaquenil

  • KennethJah
    KennethJah
    pondelok, 27 február 2017 16:48

    wh0cd429443 buy lasixonline atrovent otc diamox price Rimonabant Online propecia pharmacy

  • asmith3ceb
    asmith3ceb
    sobota, 17 december 2016 14:39

    bupropion clomid tenormin 25 mg sildenafil 100mg tablet viagra motrin 400 rimonabant amitriptyline hcl 10mg buy proscar amitriptyline 10 mg


Hľadáte bezpečné a rýchle pôžičky na akýkoľvek účel? Riešením je Pôžičkomat.sk, overený poskytovateľ rýchlych online pôžičiek.


Hľadáte nové bývanie v Bratislave? Developer Finep ponúka predaj bytov Bratislava za atraktívne ceny.