Globálna technologická spoločnosť Hisense a popredný výrobca domácich spotrebičov si v minulom roku udržala pozíciu svetovej dvojky v dodávkach televízorov. Zároveň je jedinou značkou televízorov v prvej svetovej päťke, ktorá za posledných šesť rokov rástla na európskom aj severoamerickom trhu.
Podľa správy “ Mesačná správa o objeme dodávok globálnych značiek televízorov v roku 2023″, ktorú vypracoval popredný inštitút pre výskum trhu AVC Revo, si spoločnosť Hisense udržala aj v roku 2023 druhé miesto v rebríčku celosvetových dodávok televízorov. Na globálnych trhoch dosiahla objem 25,9 milióna dodaných kusov televízorov. Hisense je jedinou značkou televízorov v prvej svetovej päťke, ktorá za posledných šesť rokov neustále rastie.
Spoločnosť Hisense v súčasnosti rozširuje svoju stratégiu globalizácie a optimalizuje svoje pôsobenie na celom svete. Prevádzkuje 34 priemyselných parkov, 25 výskumných a vývojových centier a 66 zahraničných spoločností. V minulom roku sa dodávky spoločnosti Hisense na zahraničné trhy zvýšili o 12,2 %. Na európskom a severoamerickom trhu bol rast dodávok ešte rýchlejší a dosiahol dvojciferný rast.
Začiatkom januára spoločnosť Hisense predstavila na prestížnom veľtrhu spotrebnej elektroniky CES 2024 svoje high-tech inovácie, vrátane televízorov ULED X a laserových televízorov, a získala viac ako 30 ocenení za výnimočné inovácie a výkonnosť produktov.
Rok 2024 je rokom športu. Spoločnosť Hisense ako oficiálny sponzor EURO 2024 uvedie na trh celý rad špičkových televízorov, ktoré divákom poskytnú pohlcujúci zážitok zo zápasov. Bude sa rovnako snažiť prehĺbiť spojenie medzi turnajom a futbalovými fanúšikmi prostredníctvom svojej inovatívnej športovej marketingovej stratégie. Športový marketing je pritom dôležitou súčasťou globálnej stratégie značky s pôsobnosťou po celej planéte.
Na medzinárodnej úrovni je Hisense oficiálnym partnerom prestížnych prvoligových futbalových klubov Paris Saint-Germain a FC Inter Miláno. V Českej republike je partnerom prvoligového futbalového klubu SK Slavia Praha a generálnym partnerom Planeo Cup Hisense – Pohára mládeže Futbalovej asociácie Českej republiky. Nedávno spoločnosť Hisense nadviazala spoluprácu s legendárnym futbalistom Janom Kollerom, ktorý je tvárou práve spustenej kampane a bude sa podieľať aj na mnohých aktivitách pre futbalovú verejnosť a mládež.
Spoločnosť Hisense bola tiež oficiálnym partnerom nedávnych majstrovstiev sveta vo futbale (2022) a oficiálnym sponzorom UEFA Women’s EURO 2022.
Viac informácií: https://sk.hisense.com/, global.hisense.com
Sense For Technology